Breakin´ free

Det förflutna är svårt att skaka av sig. Det följer med som en slöja täckt av misstagen, minnena .. det som en gång var. Man borde se framåt, leva i nuet, men ... när det väl kommer omkring är det ändå det förflutna man går efter. Ska man alltid ha svårt att lita på män? Nej, tänk så bunden man skulle bli då. Instängd. Man förstör nog mer för sig själv än för någon annan. Det kanske är dags att sluta vara fördomsfull och sluta tro de värsta. Det kanske är dags att ta dagen som den kommer.

Dessutom har jag en liten hemlighet... som bara några vet! :P Men ingenting är säkert än, så ni får veta när jag får veta!

Imorgon är det dags för en intervju, på eftermiddagen ska jag plåga mig själv med Cross Fit och efter det träffa Mr. Thomas. Det blir en rejäl muskelvecka med ett pass varje dag.

Måndag: Spinning Express/Core Express
Tisdag: X - Fit Express
Onsdag: Booty Express/Core Express
Torsdag: Body Jam


Så ska man ju till och med ut till Fejan och jobba på oktoberfesten på lördag! Det ska bli riktigt kul :)


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0