Hmpf

Jag är vilsen. Vet inte riktigt hur det här kommer sluta ... jag söker jobb, jobb och boende. Thailand, Österrike, Norge, Stockholm, Uppsala. Ja, kan liksom tänka mig vad som helst som resulterar i pengar, ny miljö en ny upplevelse. Jag kan inte tänka mig att detta är allt? Stockholm. Ska Stockholm vara hela mitt liv? Ska jag födas, skolas, jobba, bo och åter plugga i denna storstad som jag är så van vid?

Det är bara så svårt att komma ur denna bubbla. Norge kom jag på att jag kanske inte kommer tjäna så mkt mer pengar i då ca 6.000kr går till hyran varje månad och man lär väl tjäna runt 16.000-20.000kr/månad som servitris (?)... Hmpf. Jag vill ha ett heltidsjobb i butik. Men samtidigt vill jag jobba som servitris i något varmt land, tjäna helt ok pengar, leva på dricksen och festa. Se någonting nytt.

Söker allt. Jag vill bara bort från den arbetsplats jag har nu. Så, det får bli som det blir... Jag vill bara tjäna pengar. En bra summa.



Imorgon blir det jobb igen ... jobbar ensam hela passet, vilket är skönt. Me, the chef, bowlingbruden. Det är en bra kombo. Inga bittra kollegor...!


Träning imorgon också :) Sista spinning/core passet med favoriten! Nästa vecka drar han till Paris.
Nu ska jag återgå till min förvirrade värld.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0