Jaaa ...

Aj! Mitt namn är träningsvärk och jag har ont där, där, där OCH DÄR!
Så går det när favoriten har sin sista vecka innan han drar ivär till Paris ... Fjärde dagen irad nu som jag kör en intensiv timme med både kondition och fys. Låt mig inte ens gå in på Cross (X) Fit Express! Värsta passet jag någonsin har varit på, och det är ändå bara 30 minuter.

Men ingen vila för det! :) Ikväll blir det salsa och annan dans ute med Natta, vilket ska bli himla skoj :)
Btw, jag kommer ner i spagat nu! Det gäller bara att jag är riktigt uppvärmd så kommer jag ner relativt smärtfritt.

Dessutom har jag och Marielle nu sökt jobb i Spanien, så man kan ju hoppas på en lite varmare breddgrad inför vintern :)
Nu ska jag steka mig ett par pannkakor och sminka mig!
Ciaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0