Language, please.

Jag har upptäckt att världen är stor. Extremt stor. Jag vill inte bara vara kvar i den värld jag känner och lever i, utan Se någonting nytt. Våga någonting nytt. Lära mig någonting nytt. Jag har ju haft tankar på Paris - och har det fortfarande trots dåraktiga hyror (!), sedan så har ju Marielle  och jag sökt jobb i Spanien nu, så vad kan vara bättre än att lära sig nya språk? Jag kan grunderna till spanskan men de är jäkligt rostiga...

För, det är en stor fördel att kunna språket i det land man är i! Speciellt om man vill jobba i Paris...
Kanske ska kolla upp lite mer om The Big Apple... det vore schysst att se den staden lite närmare :P
[Dreams . dreams .]



Imorgon bjuds det på indisk lunch med Mariella ! Mums fillibaba :)
Lite butiksvandring efter det och sedan ut till nyanlända papi! Han kommer hem från två månaders arbete i Sydafrika imorgon! Ska bli så kul att se han igen :)



Nu är det väl dags att sluta ögen och invänta Mr Blund, John Blund.
Ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej, det var länge sen :(

Haha, tack så mycket, det e roligt att testa på något nytt :)

Tack<3 aaa han växer och växer, han väger lite mer än 6 kilo, så han börjar bli så stor :) Jätte mysigt!!

Joo jag trivs bra här, men saknar Nacka, men men :) Det e helt underbart att få vara med Christoffer varje dag nu..Va så jobbigt med distans :S

Hur e det med dig?? vad har du för planer?

Jobbar du :D:D

Hoppas allt är bra :)

Vi kan väl träffas någon gång när vi är i Stockholm?? Saknar er massor!!

Kram puss<3

2009-10-21 @ 12:22:01
URL: http://asundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åk med mig till USA och bo i New York då, jag skulle älska det! Åker 25 januari! /B

2009-10-21 @ 23:00:23
Postat av: Hannah

B: Låter lockande ... måste dock fråga vems inbjudan det är jag ska fundera på? [email protected]



Anna: Ja, förstår att distans var väldigt jobbigt, men jag beundrar verkligen er för att det höll i typ två år?! :) Ni är helt fantastiska tycker jag :)



Jag vill absolut träffa er om ni är uppe i Sthlm igen... vet några fler som också vill det ;) Har du kvar samma nummer? Vi kan ju höras nästa gång :)



Stoor kram och hälsa stora familjen :)

2009-10-22 @ 13:07:45
Postat av: Anonym

2009-10-22 @ 17:28:46
Postat av: Anonym

en hemlig beundrare som vill tillbringa resten av sitt liv med dig! /B

2009-10-22 @ 17:29:51
Postat av: Hannah

Hah, jasså?

Det var det värsta ...

2009-10-22 @ 18:34:17
Postat av: Anonym

det är en sanning! Om du vill åka med så säg till! /B

2009-10-22 @ 18:48:00
Postat av: Anonym

Hmm ... måste dessvärre veta mer vem du är.

Men tack för inbjudan ändå!

2009-10-22 @ 19:44:12
Postat av: Anonym

but time will tell! Dessutom tror jag att du redan vet om du tänker efter! / B

2009-10-23 @ 11:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0