Någonting nytt.

Imorse var jag på en arbetsintervju! Mycket uppfriskande :)
Underskötersketjänst på vad som verkade som ett väldigt välfungerande och trivsamt äldreboende mitt i stan.
Så, nu är det bara att invänta hennes telefonsamtal som säger "Hej! kom och jobba åt oss, du får heltid!".

Hah, jag var så orolig att jag skulle försova mig, för jag vaknade minst fem gånger och råstirrade på klockan. Men, jag kom upp i tid och trodde mina ögon skulle skrumpna ihop av trötthet... till och med efter jag tvättat ansiktet.
Nu har jag med andra ord sovit någon timme och ligger nerbäddad i sängen och planerar nästa drag för dagen.
Det lutar åt Body Jam ute på Värmdö 18.35, men jag har lite ärenden jag måste göra i stan innan dess ...
Hm, vi får se vad den gamla tanten orkar med idag efter en så stormig natt.


Nu ska här ses på film!
Ciaaao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0