Oktoberfest!

Så har helgen runnit iväg, på ett ganska fartfullt sätt ändå. Igår åkte jag och Lill-Ellie ut till Fejan för att jobba på Oktoberfesten. Fullt ös hela dagen blev det! Det var himla kul att vara tillbaka på den där ön. Många fina människor, många fina minnen :)

Dessutom ... mycket fina outfits dagen till ära!
Håret hade man ju kunnat slippa, men icke! Den satt på hela kvällen.

Pärlan!

Och mästerkockarna Staffan och Micke!


Det var en rolig dag på Fejan med en mumsig frukostbuffé imorse ;)
Imorgon ska jag upp tidigt och baka morotskaka/kanelbullar/matiga muffins till mig och Natalie. Har inte riktigt bestämt mig ännu vad det blir för gott. Vi ska ta en promenad i Haga parken och jag tänkte bjuda på lite fika :)
Efter bakandet ska jag dra iväg till gymmet och spinna samt träna mage och rygg.


Åh, jag har sådan lust att bara stå och baka bröd, bullar, kakor, goda middagar och luncher hela dagarna! Skulle verkligen vara en dröm som går i uppfyllelse att starta egen rörelse som även inkluerar sjukgymnastiken. Det skulle liksom vara i samma byggnad, en trappa upp/ned. Så ska de mesta av råvarorna vara från min Gård, jajamen! Jag vill flytta en liiiten bit utanför storstaden till en fin villa där man kan odla säsongsvaror och ha frigående höns. Färskt, färskare, färskast! Så ska detta bli till ett välmående företag för både kropp och själ.
Där har ni min dröm. Mitt mål. Mitt stora intresse.



Nu ska jag leta vidare efter intressanta recept!
Go´kväll ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0