Simple is good

Ingen Bondi Beach for min del denna veckan :( (En STOR anledning till varfor man vill vara i Sydney )
Ska regna och blasa varje dag! Baaajs.
Funderar pa att aka ner till Melbourne pa torsdag - Aussie boy har svarat - och chilla runt dar ett par dagar och sedan vet jag inte hur jag vill gora.

Men under dagen har jag i allafall hangt med tva skona killar fran Vasteras i Svealand! Kandes valdigt skont att kunna strosa runt hela staden med dom tva filurerna :)
Jag ska erkanna att det ar ganska ensamt att resa ensam ... Men imorgon ska jag nog traffa min gamla goalkeeper i Bajen ;) Det ska bli roligt!



Det ska nog ga bra detta :) Trivs jag inte, ar det bara att boka om. Pretty simple :)


Nu ska jag ge mig ut och kopa ett SIM-kort till min telefon.
Ciaaao ♣

Kommentarer
Postat av: Daniela

Är så avis på dig, imorse när jag gick till jobbet ver det -15 grader brrr!! även om det regnar hos dig, men efter regn kommer solsken;) kram!

2010-11-29 @ 18:02:30
Postat av: Hannah

Ja, det ar helt sant Daniela :)

Och jag hoppas verkligen det spricker upp nasta vecka.

Men jag avundas inte era minusgrader dar hemma, hua!

Hoppas ni mar bra allihopa och kul att du laser bloggen :)



Kraam!

2010-11-29 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0