Det blev en dag pa stranden

Tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lordag, sondag!

Nu ar det bara 6 dagar kvar tills vi aker! Helt otroligt jakla underbart!
Tiden gar faktiskt fortare an man tror... det ar redan nara mitten av augusti och om bara fyra arbetsdagar sa ar vi fardigpackade och stadade. Vi ska namligen hyra ut vart rum till ett Carliforniskt par under de veckor vi ar borta. Mycket bra, slipper man betala hyra!
Sedan jag sist skrev har jag varit pa tva sma utflykter och sett lite mer av norra kusten av New South Wales, som Sydney hor till. Ben och jag akte till Port Stephens for en dag och bara chillade, sag strander, fotade med nya kameran och at den basta hamburgaren i mitt liv.
Camping-stugan vi bodde i over natten.





Det var aven final i en Go-kart cup pa sondagen, nara Port Stephens, sa pa vagen hem till Sydney stannade vi till ett par timmar och avnjot ljudet av dack, lukten av bensin och synen av Ben's stora hobby (och framtida karriar om han fick bestamma)





Efter den helgen foljde jobb mandag-fredag och pa lordagen akte jag och Julia till Palm Beach som ligger 2-3 mil norr om Sydney. Solen sken och varmde med ca 25 grader och det var en skon och slapp dag pa stranden :) Underbart!

Palm Beach


Palm Beach


Julia!


En lite speciell blomma

granarna vaxer uppat...

 


Palm Beach hamn

Jattemysig dag!


Nu ar det dags att sova. Har borjat packa resvaskorna nu, sa ska succesivt gora iording lite varje dag :)

Det ar sa otroligt nara nu - SNART AR JAG HEMMA!!!!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0