El fantástico!

Spisen fungerar! Halleluja!
Det kom en karl från gasol-bolaget i måndags och fixade, bytte och skruvade på gasolbehållaren, och vips så fungerade spisen som den ska igen! En mycket glad Hannah finns nu i lägenheten, för nu kan man både steka och koka :) Dock är fortfarande ugnen slö... men det är en annan femma.

Dagens nyhet är att jag idag sagt upp mig från Fratelli. Bara två veckor kvar av arbete bland grönsakerna! So excited!

Fick en bok av min svenska elev igår... om Capri och svensken Axel Munthe som lät uppföra en italiensk villa - San Michele - som ännu står på toppen av ett berg på kusten av Capri, Italien. Malcolm, min elev, besökte villan för flera år sedan och visade mig fina foton igår kväll. Mycket vackert ser det ut att vara, så nu har vi ännu ett stopp på Amalfi kusten att hinna med! ;)
Imorgon är det den 14 juli och med andra ord exakt 4 veckor tills Ben och jag sitter på ett Air China plan påväg mot Beijing och Europa. FYRA veckor!! Wwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0