Freedom!

Inget mera Fratelli! Idag hade jag min sista arbetsdag och det kunde inte ha varit en bättre avslutningshelg. Alla har varit så underbara och goa, att jag faktiskt kommer att sakna att jobba där. Men, jag har Roxy kvar och ska jobba heltid 1aug-12aug vilket jag är väldigt glad för. Så tills dess har jag lite långledigt, måndag och tisdag jobbar jag på Roxy som vanligt och från och med onsdag kommande vecka går jag på helg-ledigt! Det ska bli så skönt att ha tid för att göra saker för en själv, det har varit jobb 7dgr/vecka i ungefär 1½ månad nu så jag ser fram emot lite egentid och helger med pojkarna jag bor med. Ben slutar sitt jobb på onsdag så det blir en fin långhelg för oss båda :) Shopping och fixande inför resan är inplanerade!

Efter detta magnifika hiss-foto utnämde jag Ben till fotograf för den kommande resan...

King Street som vi har utanför dörren.

Våran lounge - vardagsrum.

 

 

 

Nu är det verkligen inte långt kvar! 3 veckor på dagen och vi är vid det här laget i Beijing i väntan på anslutande flyg ett par timmar senare... bara 11 - 12 sisådär.

Åh vad jag längtaar!! !!!!!!! !!!! !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0