Sssshoppin´


En första skön ledig dag har både Ben och jag haft idag. Fantastiskt, ovant och lite stressigt över att inte behöva tänka eller passa tider!
Vi började dagen med frukost på Urbanbites som ligger på hörnet av vår byggnad. Jättegod frukost och så avslappnat att kunna njuta i lugn och ro- tillsammans!
Efter frukosten fick Ben sitt hår klippt och jag gick på manikyr & pedikyr. Man kan kalla denna dagen för skämma bort-dagen, vi åkte därefter till DFO - Direct Factory Outlet för att shoppa loss på Roxy/Quiksilver där jag har 70% rabatt som personal ;) Vi spenderade - men sparade mer än det dubbla! (!!!!!)
Och det var den dagen.
Vi har precis avslutat med en sen Indisk middag hemleverad ända till vardagsrummet. Hungryandlazy.com.au *
Ben tycker jag har långa armar!!!
Jag håller personligen inte med.


Men det är väl bara att bita ihop och vara glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0