Det blev en dag på stranden

Vädret har varit väldigt fint här borta de sista veckorna. Jätte heta, varma dagar - oftast väldigt kvavt i luften dessutom, blandat med oväder, blixt och åska i förra veckan. Men igår var jag på stranden med Julia. En perfekt dag med skön temperatur i solen :) Vi hade picnic med oss och hade det väldigt väldigt mysigt, och gott!


I går morse fick jag in min ansökan till student visumet, så ÄNTLIGEN är den stenen lyft från mina axlar. Stress är något jag kännt ända sen jag började med ansökan, för allting har dragits ut och tagit längre tid än väntat och blä blä blä. Men, nu är det bara att vänta på ett email från regeringen :)

 

Victoria Park ligger 5 minuter från oss och halvvägs till stan. Samma utsikt har vi även från vår balkong.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0