Tillbaka!

HEJ!

Det blev ett långt blogg uppehåll! Jag har bara inte orkat blogga, helt enkelt. Dels var vi hemma i kära Sverige och då hade vi fullt upp hela dagarna, sen har vi varit på ett underbart bröllop i Spanien och efter det vandrat i Italien och så klart, flugit en massor.

Så när vi kom tillbaka till Sydney, vilket var 12 dagar sedan, började jag jobba direkt och organiserat och forskat om det nya visumet jag ska ansöka om - student visum - samt att söka in till själva kursen jag vill plugga. Så har inte riktigt funnit energi eller inspiration till att skriva, ännu.

MEN. Steg 1 är taget och bilderna från kameran finns nu på hårddisken! Så småning om kommer det upp bilder från vår härliga resa :)

Idag är det söndag och planen för idag är bara att slappa. Borde städa och tvätta, så ska börja med det... snart :P
Först ska jag spela Mario Kart!

Tjing så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0